۱۲ پاسخ

اگر جنسیت برات خیلی مهمه حتما سری بعدی ivf کن

محدودیتی وجود نداره ولی توصیه دکتر ها حد اقل دو سال هست که بدن مادر خودش رو ترمیم کرده باشه، یعنی دو سال بعد از زایمان باردار بشی باز

😂ب بعدی داری فک میکنی الان؟

2الی 3سال زودتر میگن نیاری بهتره واسه اونایی که سزارین میشن

من طبیعی بودم بعد دوسال الان باردارم

سه ماه بعدش میتونی باردار بشی ولیییییییی بدنت اذیت میشه بهترین حالتش دوسال بعده

3سال

وای چقد دیر پس سزارین خیلی بده

زمان نداره ،بستگی به بدن داره

بهترین‌فاصله۳سال‌به‌بعده

من دوسال و ۹ماه پیش سزارین شدم دوباره باردارم تا یه ماه دیگه انشالله زایمانمه

۲سال یا سه سال

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی