اگر جنسیت برات خیلی مهمه حتما سری بعدی ivf کن
محدودیتی وجود نداره ولی توصیه دکتر ها حد اقل دو سال هست که بدن مادر خودش رو ترمیم کرده باشه، یعنی دو سال بعد از زایمان باردار بشی باز
😂ب بعدی داری فک میکنی الان؟
2الی 3سال زودتر میگن نیاری بهتره واسه اونایی که سزارین میشن
من طبیعی بودم بعد دوسال الان باردارم
سه ماه بعدش میتونی باردار بشی ولیییییییی بدنت اذیت میشه بهترین حالتش دوسال بعده
3سال
وای چقد دیر پس سزارین خیلی بده
زمان نداره ،بستگی به بدن داره
بهترینفاصله۳سالبهبعده
من دوسال و ۹ماه پیش سزارین شدم دوباره باردارم تا یه ماه دیگه انشالله زایمانمه
۲سال یا سه سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.