خانما من خیلییی تکرر ادرار دارم طبیعیه یا نیست؟

۸ پاسخ

اره منم همینم. به غیر از اب وقتی تشنه ایم میخوریم،بخاطر داروهام داریم کلی اب میخوریم .بچه هم به موانه فشار میاره

بدترم میشی😅😅😅من میخوام یعنی ی توالت باشه بچسبونم ب تختم🤣🤣ک هی پانشم

طبیعیه

شاید عفونت ادراری داری

هوووف
حس میکنم باید کنار دسشویی چادر بزنم
صرف نمیکنه بخوام‌بیام تو
باز برم بیرون

طبیعیه تو کل بارداری همینی

طبیعیه چون نی نی بزرگ میشه فشار میاد ب مثانه و مثانه کوچک میشه،من ک میگم بمونم تو دسشویی دبگه😁

منم دارم فکر‌میکنم چون جفتم پایین اینجوریم🫤

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور🌱 مامان نور🌱 هفته سی‌ویکم بارداری