اره منم همینم. به غیر از اب وقتی تشنه ایم میخوریم،بخاطر داروهام داریم کلی اب میخوریم .بچه هم به موانه فشار میاره
بدترم میشی😅😅😅من میخوام یعنی ی توالت باشه بچسبونم ب تختم🤣🤣ک هی پانشم
طبیعیه
شاید عفونت ادراری داری
هوووف
حس میکنم باید کنار دسشویی چادر بزنم
صرف نمیکنه بخوامبیام تو
باز برم بیرون
طبیعیه تو کل بارداری همینی
طبیعیه چون نی نی بزرگ میشه فشار میاد ب مثانه و مثانه کوچک میشه،من ک میگم بمونم تو دسشویی دبگه😁
منم دارم فکرمیکنم چون جفتم پایین اینجوریم🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.