نه عزیزم هرچی دوست داری بزار از اسمای جدید قشنگ تر که
به نظرم خیلی زیباست ولی برا بچه کوچیک نه
نه اسمیه که همیشه قشنگه و از مد نمیفته
خیلی قشنگه😘
نه خیلی قدیمیه 🙂
نه اسم قشنگیه
اسمی که قشنگ و معنا دار باشه هیچوقت قدیمی نمیشه عزیزم
حداقل معنیش مشخصه بوی زندگی میده
بخدا خسته شدیم از اسم شاهان و ماهلین و پرنسا …
قشنگن خیلیم قشنگن ولی خیلی زیاد شدن 🥲دلمون تنوع میخواد😵💫
بهارین هم قشنگه
منمیخام بذارم باران🫀😍
منم اسم دخترمومیخام بذارم بهار😍
من عاشق این اسمم😍
منم بهار دوست داشتم چون فروردین دنیا میاد ولییییی شوهرم دوست نداره
خیلیییی نازه
عزیزمی مگه فصل بهارهم تغییری میکنه نه بهارهمه سال داریم به امیدخدا
هرچی دلت میخواد بزار قدیمی و جدید نداره
نه قشنگه منم میخواستم بزارم بهار
بهار خیلیییی خوشگل
خیلی هم زیباس
هیچ اسمی قدیمی نمیشه
هر اسمی که به دلته بزار گلم
عزیزم بهار همیشه جدیده
هرچی که دوست داری بزار
قدمش مبارکه
نه خیلی هم زیباس
مهم اینه ک چیزی به دلت بشینه عزیزم صداش کنی عشق کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.