زیاد جالب نیست خیلی قدیمیه اسم پدر بزرگم عمرانه
چرا خیلی قدیمیه برای کوچولویی که ۴۰۵ به دنیا میاد
اسم قشنگیه پسر همسایه مون اسمش عمرانه۱۵سالشه
نه خیلی قشنگه🥹
علیسان ب علیرضا میاد
عمران خیلی قشنگه
عرفان هم بهش میاد
اتفاقا من خیلی پیشم قشنگ بود
ولی الان اگ کسره زیر ع رو نمیدیدم داشتم عُمران میخوندمش
برا تو شناسنامه و مدرسه مشکله
من دوس ندارم خوش اهنگ نیس ☹️☹️☹️
اگه اسم سنگین میخای بنظر من شهریار قشنگه
اصلانم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.