بنظرتون اسم عِمران قدیمی نیس ؟؟

۹ پاسخ

زیاد جالب نیست خیلی قدیمیه اسم پدر بزرگم عمرانه

چرا خیلی قدیمیه برای کوچولویی که ۴۰۵ به دنیا میاد

اسم قشنگیه پسر همسایه مون اسمش عمرانه۱۵سالشه

نه خیلی قشنگه🥹

علیسان ب علیرضا میاد

عمران خیلی قشنگه

عرفان هم بهش میاد

اتفاقا من خیلی پیشم قشنگ بود
ولی الان اگ کسره زیر ع رو نمیدیدم داشتم عُمران میخوندمش
برا تو شناسنامه و مدرسه مشکله

من دوس ندارم خوش اهنگ نیس ☹️☹️☹️
اگه اسم سنگین میخای بنظر من شهریار قشنگه
اصلانم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان محمد عامر مامان محمد عامر روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الیاس مامان الیاس ۱۰ ماهگی