بنظرتون اسم روژان قدیمی شده ؟

۵ پاسخ

من از اول خوشم نمیومد ازش ولی نگاه به قدیمی بودنش نکن ببین دلت‌چی دوست داره همون بزار

به نظرم اصلا قدیم و جدید مهم نیست .آدم هر اسمی به دلش بشینه خوبه

ن قشنگه

بنظرم اسم زیباییه

نه قشنگیه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۱۰ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان النا مامان النا روزهای ابتدایی تولد