منم اسم پسرمو بردیا گذاشتم😍😍😍😍😍
اسم شیکیه
من میخام بزارم بردیا😍
اتفاقا تنها اسمی ک ب دلم نشست بردیاست، منم اسم پسرمو بردیا گذاشتم اصیل وبا مسما👌👌
نه اتفاقا خیلی قشنگه
آره ولی اسم اصیلیه
نه خیلیم قشنگه
اتفاقا به نظر من از بین اسمهای خیلی جدید و تکراری امروزی اسمهای خاص زیباترند مثل بردیا و …،وقتی پسرتون بره مدرسه میفهمید چه کار خوبی در خقش کردین
نه چرا قدیمی خیلیم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.