مامانا اسم بردیا قدیمی شده؟

۹ پاسخ

منم اسم پسرمو بردیا گذاشتم😍😍😍😍😍

اسم شیکیه

من میخام بزارم بردیا😍

اتفاقا تنها اسمی ک ب دلم نشست بردیاست، منم اسم پسرمو بردیا گذاشتم اصیل وبا مسما👌👌

نه اتفاقا خیلی قشنگه

آره ولی اسم اصیلیه

نه خیلیم قشنگه

اتفاقا به نظر من از بین اسم‌های خیلی جدید و تکراری امروزی اسم‌های خاص زیباترند مثل بردیا و …،وقتی پسرتون بره مدرسه میفهمید چه کار خوبی در خقش کردین

نه چرا قدیمی خیلیم قشنگه

سوال های مرتبط

مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی
مامان محمد سامین🩵 مامان محمد سامین🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته سی‌وششم بارداری