مامانا بنظرتون اسم رادین قدیمی نشده؟؟

۷ پاسخ

منم قرار اسم جوجه ام بذارم رادین

نههه تو بورسه💙

نه.

نه قشنگه

پسر خالم ۱۵ سالشع اسمش رادینه ولی اگ اطرافتون کسی این اسم و نداره بزاره اسم قشنگیه

نه خوبه ک

من میخام بزارم‌رادوین

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی
مامان علیرضا❤️ و ❤️ مامان علیرضا❤️ و ❤️ ۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد