۵ پاسخ

به نظر من خیلی قشنگه ،اسمایی که فراوانی کمتری دارن از اسمای به شدت تکراری مثه پناه و گندم و ماهلین و دلوین که خیلی قشنگتره

قشنگ عیبش چیه

عزیزم مهم اینه که تو اسمش رو دوست داشته باشی قدیمی جدید نداره

خوبه ولی خیلی قدیمیه

قدیمی

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی جذاب مامان نینی جذاب ۱۰ ماهگی