آره خیلی قدیمیه
آره عزیزم مهراد بهتره
رادمهر بزار یا مهرداد بزار
اسم پسرعموم محراب هست البته ۲۰سالشه😅
خیلی به قدیمی و جدید فکر نکن به این فکر کن خودت و همسرت و در نهایت خود بچه احساس خوبی داشته باشید از صدا کردنش، معمولا وقتی یه فلسفه یا یه داستان پشت انتخاب اسم باشه باعث اون حال خوب میشه
ن قشنگه گلم
اسم بابامه
حدودا قدیمی شده
مهراد بهتره مهراب یکم بزرگونه و لاتی شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.