خانما به نظرتون اسم مهراب الان قدیمی شده.؟

۹ پاسخ

آره خیلی قدیمیه

آره عزیزم مهراد بهتره

رادمهر بزار یا مهرداد بزار

اسم پسرعموم محراب هست البته ۲۰سالشه😅

خیلی به قدیمی و جدید فکر نکن به این فکر کن خودت و همسرت و در نهایت خود بچه احساس خوبی داشته باشید از صدا کردنش، معمولا وقتی یه فلسفه یا یه داستان پشت انتخاب اسم باشه باعث اون حال خوب میشه

ن قشنگه گلم

اسم بابامه

حدودا قدیمی شده

مهراد بهتره مهراب یکم بزرگونه و لاتی شده

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان الیاس مامان الیاس ۱۰ ماهگی
مامان آنیل مامان آنیل ۶ ماهگی