۹ پاسخ

من پشیمون شدم بزارم اسم دخترمو میگم وقتی صداش میکنیم نصفه هست مثلا مبینی الینا کاملع

عزیزم قدیم و جدیدش مهم نیست اصلا
مهم اینه به دل خودتون بشینه و دوستش داشته باشید

من نشنیدم قشنگه

من معلم مقطع متوسطه م دو تا دانش آموز الین دارم ولی اسم قشنگیه

منم اسم الین دوس دارم شوهرم قبول نمیکنه

یکم قدیمیه

جدیده قشنگه یعنی درخشنده، نور خورشید، زیباترین دختر

ب نظر من الینا بهتر از الینه

درخشنده یونانیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی