خانما نظرتون راجب اسم بنیتا چیه معنیش میشه دختر زیبای من

۳ پاسخ

اسم خودم بیتاس
اگه دختر داشتم میزاشتم بنیتا
ولی نوه خالم گذاشت🤦🏻‍♀️

خهلی قشنگه

من اسم دخترم بنیتا انتخاب کردم بنظرم خیلی خوش آوا هست و معنیش هم قشنگه ♥️

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلدا🎀💕 مامان ایلدا🎀💕 ۱۲ ماهگی