بگردی اسم های قشنگتری هم پیدا میکنی
قشنگه عزیزم
اسم لری هست
قشنگخ من دوست دارم
تلفظش شاید برا ی سری ها سخت باشه ولی معنیش چ قشنگه 😍
قشنگ نیست
ن تلفظشم سخته
بنظر میاد اسم پسر باشه و بدختر نمیاد
قشنگ و خاص عزیزم 😍منم جزو گزینه های نینی دختر بود این اسم اما نینی ما پسر شد🥰❤️
اسم بنظرم یه چیز سلیقه ایه ممکن از دید شما زیبا و دلنشین باشه از دید من نه
یکم سخته صدا کردنش
تاحالا نشنیده بودم جالبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.