#پوشک #شیرخشک #فرزندپروری

تصویر
۱۲ پاسخ

مامان منم از اصفهان اومده خونه ما درسته دخترشم ولی به نظرم خودش و آواره کرده
البته بابام نیومده مونده خونه ولی مامانم و خواهر و برادر کوچیکم اومدن جنگ برا همه هست اومدیم جنگ ۳ ماه طول کشید یعنی عین ۳ماه میخواد آواره خونه ما و خونه مادر بزرگم بشه دیگه یه جورایی باید به شرایط پیش اومد عادت کنیم و به روال زندگی عادیمون برگردیم

اگه خونتون نزدیک مراکز نظامی نیست برگردید خونه. این همه آدم تو خونه موندن. ما خونمون آسیب دید مجبور شدیم ۴ روز بریم خونه فامیل. توی همون۴ روز پدرم درومد ، بچم اسهال شد تب کرد .

برگرد خونت منم بخاطر بچه هام خونه موندم جايي هم نرفتم

برو خونت گلم خدا بزرگه

برگرد خونت،منم روز اول دوم جنگ میخواستم برم شهرستان،الان میگم خوب شد نرفتم،هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

بنظر منم برگردید بهتره
آدم نمیتونه از تقدیر خدا فرار کنه اگر خدا بخواد تو خطرناک ترین شرایط آدم امن میمونه .
و اگر نخوان تو امن ترین منطقه به خطر می افته

نمیدونم کجا رفتی ولی من بودم میموندم بخاطر بچم سختی رو تحمل کن تموم میشه بالاخره

ما هم همینیم بچم تا تهران بودم سرما نخورد ب محض اینکه رفتیم خونه مادرشوهرم من و بچم سرما گرفتیم ازشون از بس خونشون شلوغه
الان ۴و۵ روزه خونه مامانمم با بچم
شوهرم خونه مامانه خودش
ولی قشنگ میفهمم شیطونی و لج بازی گریه بچم اذیتشون میکنه
خسته شدم دیگ

این داستان اسکرین شات گذاشتن به جای تایپ کردن تو تاپیک چیه عزیزم ؟
جدیدا خیلیا اینکار میکنن 🤔

شماهم توخرجی کمکشون کنید تافشارکمترباشه عزیزم تحمل کن اشکال نداره!بازم خونه ی غریبه که نرفتی...

خانوادتن دیگه شرایط عادی نیست یکم صبور باش بمون یجا هی جابجاشو

برگردین خونتون شاید جنگ دو ماه طول کشید

سوال های مرتبط

مامان فسقل کوچولو مامان فسقل کوچولو ۱ سالگی