۱۰ پاسخ

۳۳ هفته ۲۱۰۰ بود الان نمیدونم

۳ کیلو خورده ای

🫠چرا من اینقدر بابت وزن بچه استرس میگیرم وقتی وزن بقیه میخونم

من ۳۳هفته۲۲۰۰
۳۹هفته دنیااومد۳۴۶۰

بالای ۳

شما قزوینی کدوم بیمارستان میری واسه زایمان؟

منم همون حدود بود ولی چند روز دیگه میرم سونو ببینم چقد شده وزنش

فکنم باید سونو بدی قبل زایمان
برو سونو بده ببین چقد شده

اره عزیزم معلومه کن وزن میگیره

من ۳۲هفته ۱۷۰۰بود
۳۶هفته ۲۷۰۰

سوال های مرتبط