دقیقا سمت شهرک صنعتی شرکت هارو زدن بیجاره کارگرها
خیلی بد بود
اره سمت مارو هم دیشب بسته بودن ب رگبار
واقعا خدا به همه ما رحمکنه ما که روستا هستیم وقتی شهر های اطراف میزنن خونه ی ما میلرزه چه برسه شماها که هر دقیقه اطرافتون میزنن
طرف ما هم زدن خیلی وحشتناک بود
ای خدا مریم جون چرا نمیرین از اونجا خدا به دلتون نگاه کنه ومعجزه کنه
زدن مگه؟
چیشد آجی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.