۸ پاسخ

دقیقا سمت شهرک صنعتی شرکت هارو زدن بیجاره کارگرها

خیلی بد بود

اره سمت مارو هم دیشب بسته بودن ب رگبار

واقعا خدا به همه ما رحم‌کنه ما که روستا هستیم وقتی شهر های اطراف میزنن خونه ی ما میلرزه چه برسه شماها که هر دقیقه اطرافتون میزنن

طرف ما هم زدن خیلی وحشتناک بود

ای خدا مریم جون چرا نمیرین از اونجا خدا به دلتون نگاه کنه ومعجزه کنه

زدن مگه؟

چیشد آجی ؟

سوال های مرتبط

مامان جانِ مادر مامان جانِ مادر ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان آرشا جونم❤️👼🏻 مامان آرشا جونم❤️👼🏻 ۴ سالگی
#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری
خانوما یسوال خواهش میکنم همه جواب بدین میخوام بدونم بچه های شما هم اینطوری هستن یا نه کارم درست بود یا اشتباه؟
پسرم هرچی اسباب بازی میخواد همسرم براش میگیره اما پسرم یک روز یعنی باور کنید حتی یک روز هم سالم نگهش نمیداره دیشب میگفت ۲۰۶ میخوام باباش براش گرفت ۱۲۰۰ و خوردی امروز صب ک بیدار شد چرخ هاشو شکوند منم دعواش کردم از عمد زد تفنگشم شکوند اصلا هیچچچچچ وسیله ای تاکید میکنم هیچ وسیله ای رو سالم نگه نمیداره بهش میگی چرا میشکونی میگ میخوام بدونم داخلش چیه یا چطوریه منم امروز اعصابم خورد شد هر وسیله ای ک داشت از بزرگ تا کوچیک و جمع کردم گفتم دیگ بهت نمیدم تا یاد نگیری مثل ادم نگهشون داشته باشی اونم قهر کرد میگفت من میرم از این خونه هم خنده ام گرفت هم دلم براش سوخت اما اصلا دلم نمیخواد بهش وسیله هاشو بدم شاید یکم تنبیه شد بنظرتون کارم بده یا نه؟؟

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری
مامان مهیاس.آکای.آراد مامان مهیاس.آکای.آراد ۴ سالگی