دو‌ماه و ۱۱ روزش شد هنوز واکسن دوماهگی نزدم ایرادی نداره؟

۷ پاسخ

عزیزم تمیمه گلد (طلافروشی تمیمه)تو اهواز رو نمیشناسی؟
ممنون میشم اگه میشناسی شماره تماس یا ادرسشو بهم بدید

موردی نداره عزیزم ولی سعی کنید هر سری سر تاریخ معین واکنسشو بزنه

تا ۲۰روز میتونی عقب بنداری ولی سری ها بعدم همون تاریخ باید بزنی یعنی ۲۰روز عقب بندازی
ولی سرما نداره بزن الان

نه اشکالی نداره منم ۲هفته تاخییر داشتم

من دوماهو چهارده روزش بود زدم ..ن چ ایرادی. واکسن بعدی رو‌هم‌باید چهارماهو ۱۱ روزش بود بزنی

سرماخوردگی داره ک دیر میخای بزنی واکسن اشکال نداره تا الان نزدی ولی سعی کن دیگه بزنی براش

باید بزنید😐

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی