۷ پاسخ

من پسرم سایز 4 میبندم چند روزه 6.500 وزنش ،3 کوچیک شدبراش از جلو و عقب و بغل نم میزد و خط میوفتاد پاش
ببم سبز خیلی خوبه بین مای بی‌بی و مولفیکس
هانیز هم عالیه

من ۳ مای بیبی میبندم

۳مای بی بی ببند

اره مای بیبی انگار کوچیک‌تره

۲مولفیکس ببند

دقیقا منم

من هنوز دو میبندم پسرم سه ماهشه فکر کنم ۶ کیلو شده وزنش چون وزن نکردم از دو ماهگی رد هم میندازه مولفیکس ولی میبندم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی