من پسرم سایز 4 میبندم چند روزه 6.500 وزنش ،3 کوچیک شدبراش از جلو و عقب و بغل نم میزد و خط میوفتاد پاش
ببم سبز خیلی خوبه بین مای بیبی و مولفیکس
هانیز هم عالیه
من ۳ مای بیبی میبندم
۳مای بی بی ببند
اره مای بیبی انگار کوچیکتره
۲مولفیکس ببند
دقیقا منم
من هنوز دو میبندم پسرم سه ماهشه فکر کنم ۶ کیلو شده وزنش چون وزن نکردم از دو ماهگی رد هم میندازه مولفیکس ولی میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.