۱۵ پاسخ

خط خنده

جالپرو یا پروفایلو؟؟ فکر کنم میخای آبرسان جوانساز بزنی کل صورتت بی حسی زدن

غبغب داری اگ اون برداری مشکل دیگ نداری

بو کال فت

جووون چقدر نازی شما❤️

برا چی هست
چ خوشگلی

مزونیدلینگ

اصلاح کنی

هزینه بوتاکس چن؟

سابسیژن یا پی آر پی

فول فیس بزنی🥲🥲

پاکسازی

این برای بی حسیه یا پاكسازي 🤔

خوبی عزیزم؟ چندوقتیه که به فکرتم
خونه خودتی ؟

بوتاکس کنی.

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی