۳ پاسخ

اره عزیزم من دکتر داده بود سرما خورده بود .ولی برا من دکتر گفت بود هشت ساعتی سه قطره .

اره من استفاده میکنم خوبه

سرما خورده بچم

سوال های مرتبط