حب بزودی رفلاکس میشه، منم همین اشتباه رو کردم، الان دارم عذابشو میکشم
منم دراز کشیده میدم خداروشکر مشکلیم نیست .چون بخیه هام زیاد بود لز همون اوایل هم اگه نمیتونستم بشینم دراز کشیده میدادم
پسر من همش گوش درد میشد بردم دکتر گفت اصلا دراز کش بهش شیر نده همش بشین شیر بده
اکثرن کسایی که دارز کشیده شیر میدن بچشون بعد یه مدت رفلاکسی میشه
هم نفخ میکنه بچه هم کولیک میشه
بشین و نشسته شیرش بده که نفخ هم نکنه
لوزه هاش اذیت میشه
نه ولی شبا هیلی مواظب باش
منم از روز اول دخترمو دراز کشیده شیر میدم. خداروشکر مشکلی نداشتم. فقط حواسم هست سینه م رو بینیش نباشه. بچه های قبلیمم همینجوری شیر میدادم
من دلم میخواد ولی بلد نیستم انقدر سختمه
وای چجوری نکن اینکارو
منم دراز کشیده شیر میدم شبا ولی روزا میشینم
آخه بخیه هام خیلی میسوزه نمیتونم بشینم زیاد😬😵💫
نهمنمهمینکار کردم از خود زایشگا تا الان …ولی حواست باش سینه ات بچه روخفهنکنه
زیرسرش چیزی بزار ...میگن گوش دردمیگیره منم خودم متاسفانه عادت کردم درازکشیده شیرش میدم
نه اگه تو گلوش نمیپره اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.