سلام تو این سن بچم دوسداره بشینه طوری نی؟

۴ پاسخ

عزیزم الان خیلی زوده ب ستون فقراتش اسیب میزنه نذار بشینه

برا منم

بچه خیلی جیزادوست داره😀 نباید بشینه

درحد چند ثانیه نه طولانی مدت

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۳ سالگی