سلام خانوما میشه بگید این ازمایش برای چیه و نتیجش خوبه یا نه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عفونت سفلیس براهمه تو ازمایش اولی بارداری مینویسن شاید اونموقع ننوشت حالا گفت انجام بده
منفی نگران نباش

ازت تست عفونت سیفلیس گرفته که جوابش منفیه

فکر کنم ینی عفونتی نداری

دکتر مگه ننوشته؟ نگفته برای چیه؟ جوابش منفیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم هدیه خدا مامان دخترم هدیه خدا هفته بیست‌وششم بارداری