مامانا میشه بگید آزمایش دوساعته من خوبه یا نه ؟
استرس دارم

تصویر
۴ پاسخ

اره اون دوساعته هست که توبازه نرمال ازمایشگاه است
طبق این عکس هم ناشتا هم دوساعته تو بازه نرمال هست برای شروع قرص معمولا بیشتر ناشتارو در نظر میگیرن البته یه ساعته و دوساعته هم مهمه که برای شما خوبه
سعی کن قندیجات مصنوعی رو حذف کنی تو وعد هاز اصلیت پروتیین و سبزیجاتو سالاد بیشتر از کربوهیدرات مصرف کنی

داخل بارداری محدوده قند خون از ۱۱۵ میاد روی ۹۳ و برای دکترا تو الان لب مرز هستی

از نظر ما خوبه گلم

تومحدوده نرمال هست خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خانم گل🌸 مامان خانم گل🌸 هفته نوزدهم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی