اره اون دوساعته هست که توبازه نرمال ازمایشگاه است
طبق این عکس هم ناشتا هم دوساعته تو بازه نرمال هست برای شروع قرص معمولا بیشتر ناشتارو در نظر میگیرن البته یه ساعته و دوساعته هم مهمه که برای شما خوبه
سعی کن قندیجات مصنوعی رو حذف کنی تو وعد هاز اصلیت پروتیین و سبزیجاتو سالاد بیشتر از کربوهیدرات مصرف کنی
داخل بارداری محدوده قند خون از ۱۱۵ میاد روی ۹۳ و برای دکترا تو الان لب مرز هستی
از نظر ما خوبه گلم
تومحدوده نرمال هست خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.