امروز ازمایش گلوکز دادم اصلا اونجوری که میگفتن سخت نبود

۴ پاسخ

اره بابا خیلی راحت بودمنم

بدن هرکسی فرق میکنه عزیزم
برای من خیلی سخت بود و حالم بشدت بد شد

وای من که نیم ساعت اولش مردم و زنده شدم از بس حالم بد بود ولی بعدش خوب بودم

بزا منم همینجور بود

سوال های مرتبط

مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری