اگر صحت داشته باشه یه کمک کوچیکیه ولی بد نیست پول پوشک بچه ها میشه
اره گلم بچه هایی که زیر ۲سال هستن میدن
برا بچه های که ۴۰۵دنیا میان
طرحش از ۴۰۵ شروع میشه ، وگرنه به همه میدن
بابا وقتی میگن تمااااام مادران ایرانی، پس باید به مامان منم بدن😂😂
چون مشخص نکرده بچه چند ساله داشته باشن که
بنظرم اینطوری گفتن تو این شرایط مردم رو بخرن😏
به وقتش میگن بچه های 405 به بعد
بعدش همونم نمیدن و دهک بندی میکنن و ....
احتمال زیاد بدن باید بدن😂
من الان باردارم ۴۰۵ بدنیا میاد بمنم تعلق میگیره ?
ن به کسایی ک بچشون ۱۴۰۵ بدنیا میاد میدن
فک کنم بچه های ک ۱۴۰۵دنیا میان ب اونا تعلق میگیره
بدن یا ندن چه فرقی میکنه ۲ت سال دیگه تهش پول دوتا بسته پوشکه
آره گلم
اگه بدن 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.