فقط بچه هایی ک ۴۰۵ب دنیا میان
برا منم پیامش اومد
نوشتن تمااااام مادران ایرانی😂
ولی به وقتش میگن بچه های 405 به بعد
فقط نمیفهمم چرا به ماها پیام دادن 😏
من الان باردارم برای منم میاد ؟ منظورم اینه ۴۰۴ باردار شدم الان ۲ ماهمه
منم سوال برام میگفتن مادران ۱۴۰۵ الان میگن همه مادران ایرانی
چی هست
میگن که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.