۷ پاسخ

فقط بچه هایی ک ۴۰۵ب دنیا میان

برا منم پیامش اومد

نوشتن تمااااام مادران ایرانی😂
ولی به وقتش میگن بچه های 405 به بعد
فقط نمیفهمم چرا به ماها پیام دادن 😏

من الان باردارم برای منم میاد ؟ منظورم اینه ۴۰۴ باردار شدم الان ۲ ماهمه

منم سوال برام می‌گفتن مادران ۱۴۰۵ الان میگن همه مادران ایرانی

چی هست

میگن که

سوال های مرتبط