من اینو کجای دلم بزارم*شیر خشک *بچه

تصویر
۸ پاسخ

بخورش بابا بعدا پشیمون میشی😍😍🤪🤪🤪🥰🥰

ای خدا
فسقلی خانوم ماشالا
میگم عزیزم بالشش خیلی بزرگه
یکم کوچیک تر بزاری راحت تر میشع کمرشم درد نمیکنع

ای جانم😍

😍😍جوجه خوشگل

بخورش والا

الان وقتش نیست

گناه داره اینطوری نزارش😂😂😂

وای خدای من آلبالو کوچولو

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی