۱۱ پاسخ

نمیدونم کی دیشب پرش کرده سر ما بدبختا اخه سرصبحی ساعت ۷ شروع کردی بیصاحاب بگو دردت چیه یا بزن بمیریم یا بکش بیرون بخوابیم خاااا

واااییییی خدایاااا بسهههه دیگ

خدا به داد همه مون برسه

من خواب بودم هیچی نشنیدم🫣

صدا شدید بود

وای مامان ارتا شنیدی صدارو من نفسم بالا نمیاد از ترس .شما کجای اهوازین که شیشه هاتون شکست؟

وای شنیدیییی گلستانو بود زدن..
بمیرممم برای بچم داشت بازی میکرد صدا انقدر بلند بود یه نگاه به من کرد و چهاردست و پا امد پیشم..مردم براش

وای دیدی چقدر بد بود صداااش🥲😢هنوز دارم میلرزم

چیشدهههه خیلی وضع بده؟؟؟؟؟

خیلی داره میزنه؟؟؟؟🥲.

چیشده مگ

سوال های مرتبط