الهی بگردم برای بچه هامون 😢😢😢خدا ریشه ی ظلمو بخشکونه به حق امام علی
نصف شب سمت ما رو هم زدن رعب کردیم فقط بچم گریه نمیکرد ولی خیلی ترسیده بود🥺 مخصوصا که منم یهویی بغلش کردم اومدم تو سالن خواب خواب بود طفلی😢😣
ما که با بیست و خورده ای سال همه امید و آرزوهامون پوچ شد
اینم از بچگی کردن بچه هامون😢 خدا لعنتشون کنه😓
کانال رمان زدم تو روبیکا اگه دوست داشتی بیا 💋
الهی بمیرم برای بچههای مظلوم وطنم💔
الهی خدانابودشون کنه به حق این شب و روز های عزیز
سعی کن اصلا ازش جدانشی کاراتو بزار برای موقعی که همسرت خونس اون پیش بچه باشه
اگه هم کسیو شهرستان یا هر جای امن دیگ ای داری برو چند روزی پیششون چاره ای نیس🥲🥲
نزدیک خونه ی ما هم سه تا پشت سر هم زدن صداش خیلی وحشتناک بود خودم تا چند ساعت تو شوک بودم بدنم میلرزید ولی بچم از خواب بیدار نشد از صدای جیغ ما بیدار شد
خدااااا لعنتشون کنه خدا به زمینگرم بزنتشون چه گیری کردیم از دست این کافرای د یوث
دقیقا دیشب هم نزدیک خونه مارو زدن نه یک بار پنج شش بار بچم تو بغلم خواب بود با هر صدا میپرید و گریه میکرد اخر زدم زیر گریه که چرا دقیقا زمانی که بچه من به دنیا اومد دنیا باید انقدر نا امن بشه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.