۴ پاسخ

برا منم یکیش دور شکمش کمه،نگفت صدک چند هس دورشکمش؟؟؟

یعنی رشدش تو شکم محدوده این طور بچه ها وقتی ب دنیا میان خیلی سریع وزن میگیرن نگران نباش

دکترگفت آی یوجی آر
ببین منم اینجوربودم دکتربهم قرص ارژنین دادولیدی میل

فکرکنم خون رسانی بهش ضعیفه دکترت بهت اسپرین نداد؟

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی