چیزی نیست بهش میگن کریستال لثه که دخترم سه ماهگی یکی داشت رو لثش بردم دکتر گفت هیچی نیست خودش باید بره طبیعیه.... ۶ ماهگی خود به خود رفت الان دوباره یکی زده لثش جدیدا چیز نگران کننده ای نیست
همین یدونه س؟
رولثه هاشو قشنگ نگاه کن دختر من چهارماهگی چندتا اینجوری رو لثه هاش بود دکتر گفت کیست لثه س خودش خوب میشه الان تازه خوب شده
انگار کیست لثه هست و نرماله
بعضی بچه ها از بالا دندون درمیارن اول
دست بزن ببین تیزه
مثل دندونه
دندون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.