این همه شیشع شیر 🫤
خیلی نازه
عزیزم میشه بگی حضوری کجا خوبه تو رشت برای خرید؟؟
عزیزم این پستونکو چند خریدی؟چون ب من دونه ای فروخت گفت بسته ای نیست
ایشالله بسلامتی از همش استفاده کنه کوچولو دوسداشتنی🤩🤩
من کلا یدونه شبشه و سه تا پستونک خریدم که خودم شیر بدم شیشه بخوره سینه نمیگیره
مبارکش باشه 😍🩵🩵🩵
اون شیشه شیر بیبی لنده سفیده؟ دسته دار
توش نِی دارع برا چیه اون؟
اره خیلی خوشگلهه♥️
آخی عزیزم مبارکه
اره خیلی نانازن اینا
مبارک باشه ولی خیلی شیشه شیر خریدی معلوم نیس اصلا شیشه بگیره بچه یانه
اره قشنگه ،کلکسیون شیشه شیر داره بچمون😅😍
چقدر شیشیه شیر 😅
مبارک باشه عزیزم ☺️☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.