سلام عزیزم خوبی ببخشید شما وکیل هستی میتونم ازت راهنمایی بخوام ؟؟؟
یه دوستی دارم شوهرش رفته یکی صیعه کرده و انگار اولین بارش هم نبوده و کلا اهل زندگی نیست ، ۲۵ ساله باهاش ازدواج کرده کل این مدت هر بار یه حور اذیت کرده ، الان رفته یکی همسن بچه خودش صیعه کرده چطور میتونه ازش راحت جدا بشه و حق و حقوقش هم بگیره و متاسفانه خود اون صیغه ای هم دانشجوی حقوق هست و داره جوری یادش میده که حق زنش نده ، مرسی از راهنماییت،
دختر منم فقط کته خالی میخوره اونم باید تو دستم کوفته قلقلیش کنم
یبوست عامل اصلی بی اشتهایی براش
شربت اشتها آور بهش بده . برنج سفید هم نپز قشنگ گرسنه بشه مجبور میشه بخورع
ببرش کلینیک گفتار درمانی. اونا راهکار دارن که همه چیز بخوره
یه شربت سانستول ذینک بگیر براش
برنجش و با اب گوشت بپز
کم کم درست میشه
گوشت یا مرغو براش چرخ کن میخوره پسر منم نمیخورد ایطوری کردم یا کوبیده زدم خورد
دقیقا پسر منم همینطوره
فقط غذاهای ساده میخوره
برنج خالی نون خالی و گاهی سیب زمینی سرخ کرده و ماکارونی که گوشتشو جدا کنی
غذاهای سفره رو کلا اصلا نخورده و بهش میدی اوق میزنه دوس نداره طعم های جدیدو تست کنه
من بهش شیر خشک میدم در حد روزی دو لیوان که حداقل ویتامین بهش برسه
قد و وزنشم نرماله
ولی نمیدونم چه راهکاری بزنم براش
دکتر میگه بعضی بچه ها حساس ترن ممکنه تا ۶ سالگی مقاومت نشون بدن
دختر منم خورشت دوست نداره مگه چی بشه یکمی بخوره بیشتر برنج خالی میخوره میگه گوشت سفید میخوام منم همیشه تو غذا ها سینه مرغ میندازم دور برش ک رنگ غذا داره مزه گرفته رو جدا میکنم بقیش میخوره یا سینه مرغ آبپز میکنم سرخ میکنم میخوره
عصاره قلم بریز تو کته اش.
یا یهو مثلا با شوهرت هماهنگ کن بگو برنج تموم شده دیگ چجوری برا فلانی کته درست کنم آخه
بعد بهش بگو حالا مثلا این کوکو سیب زمینی بخور تا برنجم ببینیم پیدا میشه نمیشه
خیلی سخت نگیر بچهها وقتی میبینن رو ی موضوعی کلیک کردی اذیت میکنن
دخترم اینجوری بود عصاره پای مرغ یا قلم درست میکردم کته رو با اون دم میدادم خیلی خوبه
غذاهای مورد علاقشو بیشتر بپز مثلا پسر من ماکارانی نودل تخم مرغ سیب زمینی همبرگر مرغ برنجم فقط استانبولی
دختر منم فقط برنج و سیب زمینی و گاها ماکارانی
اصلا گوشت نمیخوره تا دوماه پیش با برنج قاطی مبکردم له میکردم متوجه نمیشد میخورد جدیدا تف میکنه
پسر منم همینه
برنج سفید نون خالی
وقتی ی غذا بزور بهش میدم باورنمیکنی ایقد عوق میزنه تا هرچی هست تو شکمشو بالا بیارع
بخاطر همین نخوردناش ی سال درگیر یبوستع
این اواخر ایقذ بد بود که شده بود هفته ی بار پی پی کردنش
بردمش دکتر دیگع کارش از دارو گذشته بود گفت بواسیر داخلی گرفته😖😖
الان کلی پماد مقعدی و شربت و روغن استفاده میکنه😔
من دخترم کوکو سیب زمینی میگفتم درست کردم خیلی کم گوشت چرخ کرده میریختم که بخوره کم کم حجم گوشت را زیاد کردم الان خیلی کم سیب زمینی توش میریزم بیشترش گوشت هست میخوره یه مدت هیچی جز پلو سفید نمیخورد الان چند روزه پلو نمیخوره نون میخوره فقط داستان دارم باهاش
پسرمنم هیچی نمیخوره
قد وزنش چطور عزیزم پسرمنم خیلی بد غذاست فقط برنج سفید میخوره خورشت رو برنج باشه نمیخوره
عزیزم اصولاً میبینم مامانا از همین قضیه شاکین
بهش اصرار برای خوردن نکن
بزار خودش گشنش بشه و تقاضا کنه
اون موقع خیلی بهتر میخوره
من گوشت و مرغ رو با گوشی بهش میدم. خیلی کم میذارم تو گوشی چیزی ببینه،فقط مواقعی که میدونم اون غذا رو نمیخوره، میذارم تو گوشی کارتون ببینه
دختر منم هیچی هیچی نمیخوره فقط شیر روزی یه بطری شیر میخوره😭😭😭😭
پسر منم فقط برنج سفید میخوره الان ۵سالشه تازه بهش میگم بیا لوبیا بخور قوی شی آبگوشت بخور قدت بلند شه بعد ک خورد میگم وای دیدی قدت بلند شد یا قوی شده تازه داره بقیه غذاها و هم میخوره
فرنی بپز براش معمولا میخورن
کوکو سیب زمینی درست کن سس بزن اینا رو کم کم بده
یه پلو درست میکنی داخلش یه کم عدس بزن کم مثلا
پسر من اینجوری بود یکماه تقریبا هیچی نمیخورد یه هو خودبه خود درست شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.