۴ پاسخ

منم رویان انتقال دادم دکتر مصطفایی

خب بعد

هزینه‌ش چقد شد؟

خب بعد چی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
خانومای که تنبلی تخمدان داشتن بیاین یه چیزی میخام بهتون بگم .
من برج ۱خارج از رحم داشتم و یه لولمو از دست دادم .اون طرف دیگه هم تخمدانم کم کار بود . فولیکول بزرگ نداشتم هیچ وقت .چهار ماه اقدام بودم با وجود دارو و آمپول ولی باردار نشدم .تا اینکه رفتم جای ماما توی شهرمون .مامای خونگی نیست ها .ماما که توی درمانگاه هستن .بعد بهم گفت از ماه بعد جلوگیری کن و یه داروی دست ساز بهم داد که ۳ماه بخورم و شکمم رو هم بادکش کنم و با روغن ماساژ بدم و بعد از ۳ماه اقدام کنم .منم دارو رو گرفتم و اومدم که پریود بشم و شروع کنم مصرف دارو . ولی توی همون چند روز تخمک گذاریم ۲دونه از اون قرص رو خوردم و در کمال ناباوری شکر خدا با فولیکول ۲۳باردار شدم همین ماه. نمی‌دونم حالا اون ۲دونه قرص تأثیر داشت یا نه .ولی در کل فولیکول من خیلی بزرگ شد این ماه .من نه قرص و داروی دیگه ای مصرف نکرده بودم .دکتر معروف شهرمون رفته بودم بهم گفت باید آی وی آف کنی .قربون بزرگی خدا برم که اگه بخواد و مصلحتمون باشه در هر شرایطی که باشی بهت میده .الان هم اون قرص رو دارم فقژچط ۲دونه ازش خوردم
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
تجربه من برا باردار شدن
اولش که چن ماه جلوگیری طبیعی داشتم بعدش که اقدام کردم دیدم خبری نیس رفتم ماما بهم گف تا یسال طبیعیه بیخیالش شدم و هر ماه تو اقدام بودم تا اینکه دیدم نه واقعا خبری نیس رفتم تحت نظر متخصص سونو کرد و گفت تخمدانات بد نیس خوبه هر ماه داروی تقویتی میداد بعدش امپول دور ناف و آزادسازی که خیلی زدم ولی رو من تاثیری نداشت و پریود میشدم و تقریبا پریود منظمی داشتم ۲ سال تو اقدام بودم کلافه شده بودم رفتم طب سنتی داروی گیاهی خوردم بادکش کردم ولی باز خبری نبود گرمیجات میخوردم و کلی ازمایش دادیم هم من هم همسرم که گفتن همه چی اوکیه. ولی چرا آخه مشکل کجا بود که باردار نمیشدم؟ بعدشم گفتن باید برم عکس رنگی تجربه نداشتم خیلی میترسیدم خیلی میگفتن درد داره منم مقاومت میکردم بعدش دیگه دلو زدم به دریا و رفتم دیدم درد آنچنانی نداشت و استرس من بیهوده بود جواب عکس رنگی هم خوب بود بدون مشکل خداروشکر. دیدم جواب نمیگیرم رفتم یه شهر دیگه پیش نازایی گف باید ای یو ای بشی کلی ناراحت شدم من بارداری طبیعی میخواستم بالاخره گفتم کاریه که شده رفتم برا ای یو ای که خداروشکر قسمت نبود من رفتم بیمارستان گفتن محلول آماده نیس پرستار نگفته و نمیشه منم آزادسازی زده بودم باید اونروز ای یو ای میشدم نمیشد بمونه برا فردا اگه میخواستم باید ماه بعد میرفتم که خداروشکر میکنم ماه بعدش بطور طبیعی دیدم پریودم گذشته و پادرد اولین علایمم بود وقتی بی بی چک زدم خیلی خوشحال شدم امیدوارم دامن همه چشم انتظارا سبز بشه همه ی اینا تو ۲ سال اتفاق افتاده ینی ۲ سال تو اقدام بودم . امیدوارم هر کی دلش نی نی میخواد زودی به آرزوش برسه❤🌱
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
#تجربه باردار شدن من پارت 1❤️ پارت دوم زیر همین پیام
من همیشه فکر میکردم که با اولین اقدام باردار میشم 😅 اما اینجوری نبود... همیشه اونجوری که فکرش و میکنیم پیش نمیره اواخر فروردین شروع کردم ب اقدام اذر ماه هم چکاپ کامل دادم هیچ مشکلی نداشتم سنو دادم فولیکول های خیلی خوب داشتم اما ماه ها میگذشت و من باردار نمیشدم چند باری سنو رفتم فولیکول هام بد نبودن اما خوب هم نبودن همش میگفتم کاش همون ماهی که سنو دادم و فولیکول عالی داشتم اقدام کرده بودم ماه ۶ اقدامم دکتر بهم لتروزول داد و پودر اینو فولیک و استرادیول خوردم باردار نشدم البته با وجود لتروزول هم فولیکول هام غالب نمیشد ماه بعدش بعد پاکی رفتم تحت نظر یک دکتر خیلی خوب بهم کلی دارو داد و گفت شروع کن ار همین الان و ماه اینده کلومیفن بخور و ازاد سازی بزن من دارو هارو شروع کردم اووژن. کیوتن. کوالی فول. فرتیل سی ام شوهرمم ازمایش داد ازمایش نرمال بود اما دکتر گفت نیاز ب تقویت بیشتری داره بهش پودر فرتیل پلاس ام داد و همه فکرم این بود که باید ماه اینده امپول بزنم یهو نزدیک پریودم شدم حالت تهوع شدید سینه درد زیاد داشتم بی بی زدم مثبت شد با هزار تا ذوق رفتم ازمایش اما عددش پایین بود و گفت باید تکرار کنی تکرار کردم خیلی افت کرد و ب خونریزی افتادم خیلی حال روحیم بد بود گذشت و من تا خونربزیم پاک شد تحت نظر دکتر کلومیفن خوردم و ازادسازی زدم و بازم پریود شدم و از بارداری خبری نبود هیچ امیدی نداشتم واقعا