۳ پاسخ

عزیزم دکتر به من گفت آد پوست نوزاد و نازک می‌کنه بنظرم نزنی بهتره

ارع خیلی خوبع نرطوب کننده هم هست نمیزارع خشک بشع پوست

پماد بتامتازون بزن دونه ها همش میرن

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی