۱۴ پاسخ

مییییی

من نه حوصلشو دارم نه دخترم میزاره تمیزکاریه روزانرو بزور انجام میدم از دستش

مگه امسال عید داریم با اینهمه هموطنامون که تو شلوغی و جنگ مردن

من اصلا حوصله خودمو ندارم چه برسع خونه

ن بابا چ خونه تکونی
عید دیدنی در کار نیست
من ک نمی‌خوام کسی بیاد خونم

من

منننن

من ک هیچی😢😢

مگه میشه نکرد
من دیگه آخرای خونه تکونیم هست موند انبار و حیاط

من نه 😂
یادمه پارسال هم یکی این و سوال پرسید
اون موقع هم گفتم نه

من بعد ۱۳بدر.باید اسباب کشی کنم دیگه ولش کردم بااسباب کشی خونه تکونی ام کنم

من چهارماه پیش اسباب کشی داشتم همون شد دیگه

من
اومدم خونه مامانم 😔😔

من دو ماه پیش اسباب کشی داشتم دیگه همون جای خونه تکونی

سوال های مرتبط

مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی