#بچه پوشک
#کودک
# تب
خانما ااااا راسته یعنی؟

تصویر
۸ پاسخ

وای آخر خدایا من خیلی دوسش داشتم به نظرمن بهترین و مردمی ترین هنرمند بود😭😭😭😭

اره همه جا پر شده
خیلی واسش ناراحت شدم
صداش عالی بود

چقد دوس داشتنی بود 😞😞😞😞😞😞😞

آره همه کانالها گذاشتن

خدا رحمتش کنه

نت ها قطعه آدم نمیدونه راسته یا دورغ
ولی اگه راس بود گوگل میزدم معلوم میشد

متاسفانه 🖤🖤🖤🖤🖤

بیماری چی داشت؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی