۱۰ پاسخ

دقیقا دختر منم الان همینه کاریش نمیشه کرد

صحبت هم می‌کنه ؟

همه پسر بچه ها اینطورین پسر من که تو خونه اسیرمون می‌کنه چه برسه به بیرون

بچه ماهم ما رو روانی کرده خیلیییی بیی نهایت اذیت میکنه

همه بچه ها همینن پسرمنم دیروز از کله صب تا ۲شب یسره بهونه وگریه داشت ب زور خابوندمش😩

اقتضای سنشه دختر منم نق نقو شده

همه بچه ها تو اين سن همينن منم مهموني جاي غريب ميرم كسي غريب ميااد خونمون دهنمو سرويس ميكنه هيچ جا نميوم هيچكسم نميگم بياد .. ميرن بعدا ميگن بچش گريه ميكنه همش خوشم نمياد

عزیزم ۲ الی ۳ سال خیلی سن حساس و پر چالشی هست براشون.. باید صبور باشیم تا بگذره

پسر منم همینه

اینترنتی بخر
من چند ماه پیش رفتم بخرم آنقدر اذیت کرد نخریده اومدم

آنلاین سفارش دادم

اکثرشون اینطورین

سوال های مرتبط