۱ پاسخ

اگر لباس و محیط میخوای داشته باشه آریا عالیه
اگر نه میخوای تو خونه یا محیط بیرون باشی و لباس داری آتلیه شین خوب و منصف هست
من چون میخواستم طبیعت باشه و لباس داشتم دومی رو رفتم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی