خداروشکر خیلی وقته دیگه شال نمیذارم حداقل یه خرج جلو افتادم🤣چه گرون شده
من پارسال این قیمت گرفتم
بستگی به جنس داره اما شال دو سه میلیون ام هست
بستکی به جنس و بودجه اته چی بخری
من خوشم بیاد میخرم
گرونه فوقش تا 500 خوبه
من پارسال واسه عیدم شالم ۷۰۰ شد امسال هم واسه زمستون شال ضخیم خریدم ۸۰۰
خیلی وقته شال نمیخرم. پارسال اسکارف دانتل خریدم بقیه جاها حجاب ندارم.
من نمیخواستم بخرم امروز رفتم از این پفکی ها دست فروش یکی معمولی خریدم گفتم ببینیم چ میشه 95تومن زیادشم بود چون واقعا خیلی کم میذارم
هشتصد که خوبه من زیر یه تومن ندیدم
منم گفتم بزار در کوزه آبشو بخور هیچکی ازتون نمیخره با این قیمت
منم ۱۱٠٠ خریدم
اگ پول داشته باشم میخرم
حتما جنسش خوبه دیگه
الکی برا یه شال ۲۰۰ بدی چندبار استفاده کردی و شستی خودشو مبریزه و رنگش میره باید باهاش پله تمیز کنی🥲😂
گرونه ولی چ میشه کرد
باید چیز خوب گرف
کاش بشه کم کم نپوشمش 😅
چون سر نمیکنم میگم ارزش نداره 😁
اینقدر شال و روسری دارم ک همونجور مونده
من چندروز پیش گرفتم ۶۵۰ اما می ارزه وارداتیه
فکرشو کن این همه پول بدی یکبار سرت کنی و بزاری رو بخاری بسوزه یعنی تاااااا ته آتیش گرفتم من دیگ گرون نمیخرم
جنس خوب همین قیمته حتی بیشتر
خواهرم دیشب خرید ۸۵۰😂😂😂
البته ازون بزرگا ک روش گل کاری شدع
برا جنوبیا میپوشن جنسشم خیلی نخی و سبک و عالی
ما هم ک جنوبیم دیگ گرفت
همبن قیمته
قشنگ باشه دوستش داشته باشم ارع
بستگی ب جنسش و وضعیت مالیت داره
من ۶۰۰ گرفتم اولین بار بود گرون خرید ولی ارزش داره
من قبل جنگ یکی پرسیدم ۹۸۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.