۱ پاسخ

یه غده خوش خیمه داخل رحم که بهش غده بچه خار هم میگن همرمان با بچه رشد میکنه و معمولا باعث سقط میشه ولی با عمل بزش میدارن بعضی وقتا نیازی به عمل نیس با دارو هم رفع میشه برای خودت در کل چیز خطرناکی نیست

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری