۵ پاسخ

اره من گرفتم

نه نایاب شده الان یه مدته ۲ میگیرم

بله عزیزم

نه شوهرم میگه انگار انبار کرجشو زدن
از همه داروخانه ها هم سوال کردیم ندارن

اره من میگیرم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی