بالای هشت ماه
بالای ۸ ماه
گوجه خیلی اسیدیه ممکنه اطراف مقعدش قرمز بشه، مثل پسر من.
اینو با حساسیت اشتباه نگیر. بعد از ۳ یا ۴ هفته دوباره تست کن. ولی حواست باشه خیلی زیاد بپزه.
من از اول هفت ماهگی تو سوپ شروع به تست کردم...اولین روز یک چهارم یه گوجه کوچیک و دو روز بعد هم نصف یه گوجه داخل سوپ یا هویج پلو یا کته تست کن...تمام مواد سوپ تست که گرفتی بعد گوجه اضافه کن...
من تست گوجه رو گرفتم الان میریزم داخل سوپش
۸ ماهگی به بعد
گوجه هم اسیدیه هم خیلی حساسیت زاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.