۶ پاسخ

من پپتی میدم

آره نان آلترا خوشمزست ولی یکم گرون تره.هر قوطی با سهمیه۴۲۵۰۰۰تومن درمیاد

نان اولترا میگن خوشمزس پپتی جونیور انقدر بد بود بچه من بالا می اورد

الان بچه من ده کیلو شده

سلام.نان آلترا خوبه

من اپتامیل پپتی میدم

سوال های مرتبط