۱۷ پاسخ

من از پوشک نگرفتم ولی بچه پاش اونقدر کش نمیاد که فک کنم باید کنار سنگ بشونی یا توالت فرنگی براش بگیری

بغل سنگ میشینه روی سنگ نمیتونه

من از این قصری ها داره میکنه

نه عزیزم کنار سنگ توالت روی سرامیکای دستشویی میشینن میشوریمشون دیگه. پاهاشون ک انقد باز نمیشه

نه نمیتونه هنوز
کنار سنگ

بغل سنگ میشینه دسشویی میکنه رو سنگ نمیتونه

ای مامانی بامزه😍چقدر شبیه برادرزادمه پسرت❤️من صندلی قصری خریدم فعلا حوصله ندارم بچه رو بنشونم روش

الان چند ماهی میشه از پوشک گرفتم قبلنا بلد نبود بشینخ رو سنگ دستشویی جدیدا یاد گرفته

پسر من دو‌ماهه هنوز سرپا

پسر من رو فرنگی راحت میشه نباشه هم رو ایرانی خودش میشینه البته فقط جیش پی پی فرنگی میشینه
و ببخشید ببخشید چرا به بچتون پفک میدین خیلی برای معده و روده بچه بده

رو سنگ توالت میشینه

بله.

عزیزم قد و وزن‌کوچولو چنده

نه بابا تو قصری یا سر ابشی حمام برداشتم توحمام توچاهش دستشویی میکنه

تا ۱ ماه اول کنار سنگ میشوندمش هم جیش هم پی پی میکرد حتی دمپایی هم پاش نمیکرد بعدش پاهاش رو میشستم بعد ۱ ماه دیگه رو سنگ میشینه دمپایی هم پاش میکنم ولی باید بگیریش تا نیوفته داخل سنگ

هنوز زوده

کلا وایمیسته دستشویی میکنه😉🤭🤭🤭🤭

گارشو بخر براش

سوال های مرتبط