۳ پاسخ

سلام عزیزم تجربه خودمو میگم امیدوارم کمک حالت باشه.من پسرمو ۲سال و نیم از پوشک گرفتم کامل فرق بین جیش و پی پی رو میدونست ۳ روزه کامل یاد گرفت ولی دیگه نباید پوشک کنی ی بار جیش کرد تو شلوارش ی بار پی پی دیگه خطا نداشت اصلا.شبا هم بیدارش میکردم ی بار میبردم دستشویی بعد از ۳ روز خودش بیدار میشد.اول بار جیش کرد ترسید ولی عادی میشه باید تشویقش کنی

من برای اینکه دخترم از پی پی نترسه میگم پی پی کن آب بریزیم پی پی ها برن خونشون الان دیگه یاد گرفته تا پی پی می‌کنه میگه برو خونتون

تقریبا یکی دوماه طول میکشه تا جا بیوفته قبل از پوشک گرفتن چندباری با خودت ببر دسشویی و بهش بگو نگاه کنه ببینه تو چجوری جیش میکنی
یه روز شروع کن پوشکشو باز کن بگو‌جیش داشتی بهم بگو بریم جیش کنیم
یکم آب بریز رو پاهاش تا جیشش بیاد وقتی جیش کرد تشویق کن خوشحالی کن تا بدونه کارش خوبه بعدش هر ۱۰.۲۰دقیقه به یه بهانه ای ببرش دسشویی اینقدر وایسا تا جیش کنه باز تشویقش کن
بخدا من تو این ۲ماه اینقد به بهانه های مختلف هم‌نیم ساعت یبار رفتیم دسشویی که دیگه خسته شدم😂یا نی نی هاشو می‌بریم کونشونو بشوریم یا بریم جیش کنیم رو‌مورچه ها و ....
خلاصه صبر و تحمل میخاد

سوال های مرتبط