۲ پاسخ

باید بری پیش متخصص زنان بگی برات آیودی بذاره

من زایمان اولم گذاشتم رفتم بهداشت گذاشتم.این دفعه دکترم گف بیا بزارم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی