خانما رفلاکس پنهان خطرداره😭

۴ پاسخ

رفلاکس پنهان چجوریه؟؟

خطر ک‌ نداره اعصاب خوردی داره
اروغشو بگیر بعد شیر خوردن هم ی بیست دقیقه رو شونه نگهدار شیرش بره پایین بدتر نشه

نه عزیزم چ خطری میبری دکتر قطره میده بهتر میشه تا چن ماهگی ممکنه داشته باشه به مرور بهتر میشه نگران نباش

ن عزیزم فقط حتما بعد شیر خوردن آروغشو بگیر

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان اریشاه مامان اریشاه ۳ ماهگی
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی