رفلاکس پنهان چجوریه؟؟
خطر ک نداره اعصاب خوردی داره
اروغشو بگیر بعد شیر خوردن هم ی بیست دقیقه رو شونه نگهدار شیرش بره پایین بدتر نشه
نه عزیزم چ خطری میبری دکتر قطره میده بهتر میشه تا چن ماهگی ممکنه داشته باشه به مرور بهتر میشه نگران نباش
ن عزیزم فقط حتما بعد شیر خوردن آروغشو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.