طبیعی خیلی از زایمان میترسممممم اونم زایمان طبیعی 😩🥺

۱۱ پاسخ

باور کنین اینطور که میگن نیست
من دو بار زایمان طبیعی داشتم
سخته ، درد داره واقعا ولی خدا تحمل این دردو داده به ما زنا
توکل کنین به خدا صددرصد از توانتون خارج نیست

منکع دارم با فکر طبیعی ب سمت روانی شدن میرم اختیاری هم قبول نمیکنن🤦🏻‍♀️

دیگه دیره برای ترس😂😂😂

تازه وقتی زایمان کنی میبینی چقدر ترس داشته و تو کم میترسیدی😂😂

طبیعی ترس داره واقعا

منم دکترم بهم گفته میتونی دوقلو طبیعی بیاری پشمام ریخته انقدر استرس گرفتم از خواب و خوراک افتادم😐🤣

منم میترسم😁هردوتاروسزارین اوردم ولی میگم کاش طبیعی میاوردم الان اطراف شکمم بی حسه تاروزی ک زندم همینجوربی حس میمونه رحمم دوباره برش خورده...اگ میتونی حتماطبیعی بیار

انشالا ب سلامتی زایمان میکنی

دیگه ترس فایده نداره😂😬

بی دردی بزن راحتی

حق داری خواهر منم میترسم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی