باور کنین اینطور که میگن نیست
من دو بار زایمان طبیعی داشتم
سخته ، درد داره واقعا ولی خدا تحمل این دردو داده به ما زنا
توکل کنین به خدا صددرصد از توانتون خارج نیست
منکع دارم با فکر طبیعی ب سمت روانی شدن میرم اختیاری هم قبول نمیکنن🤦🏻♀️
دیگه دیره برای ترس😂😂😂
تازه وقتی زایمان کنی میبینی چقدر ترس داشته و تو کم میترسیدی😂😂
طبیعی ترس داره واقعا
منم دکترم بهم گفته میتونی دوقلو طبیعی بیاری پشمام ریخته انقدر استرس گرفتم از خواب و خوراک افتادم😐🤣
منم میترسم😁هردوتاروسزارین اوردم ولی میگم کاش طبیعی میاوردم الان اطراف شکمم بی حسه تاروزی ک زندم همینجوربی حس میمونه رحمم دوباره برش خورده...اگ میتونی حتماطبیعی بیار
انشالا ب سلامتی زایمان میکنی
دیگه ترس فایده نداره😂😬
بی دردی بزن راحتی
حق داری خواهر منم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.