من نمیخام طبیعی زایمان کنم 😭😭😭 میترسممممم

۱۱ پاسخ

دردش همون لحظس چرا میترسی. البتع خودمم با اینکع زایمان دوممع یکم میترسم😂

ولی بنظر من زایمان طبیعی بهتره، چون هم دردش فوقش ۲ساعته، ولی تو زایمان سزارین ۳روز باید به پشت بخوابی
ثانیا اینکه اگ تو رحمت عفونت اینا داشته باشی همش حل میشه
ثالثا تو زایمان طبیعی ورزش و پیاده روی داشته باشی، به لطف خدا زایمانت راحت تر میشه
بعدشم اراده داشته باش و به خدا توکل کن♥

خب عزیزم برو ی دکتر دیگه الان دکترمن ۱۲ تومن میگیره

منمممممممم مثل تو همش گریه گریه گریه با شوهرم قهر کلا زندگیم از هم پاشیده

منم میترسممم چن روز‌پیش معاینه شدم اینقد درد داشت اینقد جیغ کشیدممم که این مدت همش دارم فک‌میکنم چجوری زایمان کنم درد زایمان دیگ چجوریه این که معاینه بود دهنم سرویس شد بعدشم من روحیم خیلی حساس یه قطره خون ببینم ضعف میکنم وای به حالم که چشمم به تیغو‌قیچی اونجا بیوفته سکته میکنم😭😭😑😑

منم نمیخوام ولی مجبورم
سزارین اختیاری رو قبول نمیکنن🥺

اصلا ترس نداره همین که دردت میاد همچی تموم میشه😁😁😁راحت میشی

چرا سزارین اختیاری انجام نمیدی ؟

منممم😭😭😭

ورزش هاتو شروع کن نترس

خصوصی برو

سوال های مرتبط